31 Ağustos 2013 Cumartesi

Kelime Oyunu Yarışması Başvuru (Kelimeoyunu@showtv.com.tr)



Sponsorlu Bağlantılar

Show Tv'nin Bloomberg Tv'den transfer ettiği sevilen program kelime oyunu hafta içi hergün ana haber bülteninden önce yayınlanıcak.Ali İhsan Varol'un hazırlayıp sunduğu program eski kanalına göre oldukça yüksek reyting oranlarını yakalamıştı.2010 yılnıdan beri yayınlanan program artık Show Tv ekranlarında olucak programın tekrarını 24:00'dan sonra izliyebilirsiniz.

  • Kelime oyunu Twitter adresi: twitter.com/kelimeoyunu
  • Ali İhsan Varol resmi twitter adresi: twitter.com/aihsanvarol
  • Başvurularınızı kelimeoyunu@showtv.com.tr den yapabilirsiniz.
Eski kanalı bloomberg ht tv'de 23 saniyede 14 soruyu harf almadan cevaplayan 9800 tam puan alan Yusuf bey.

6 yorum:

  1. yarışmaya katılmak istiyorum.yardımcı olun.cansu kahraman

    YanıtlaSil
  2. Yarışma için başvuru formu bulamıyorum. Nasıl yardımcı olabilirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendinizi anlatan bir yazı,fotoğraf ve iletim bilgileriyle birlikte kelimeoyunu@showtv.com.tr adresinden başvuru yapabilirsiniz

      Sil
  3. kamuda ambulans şöförüyüm ve programınızın devamlı izleyeniyim yarıışmak istiyorum lütfen bana ulaşın 05072209626 teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. yarışma formunu bulamıyorum yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  5. ben 10 yaşındayım 23 nisanda katılmak istiyorum yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil

Etiketler

animasyon (2) biyografi (23) internet (16) komik (6) müzik (15) oyunlar (9) resim (17) sinema (7) video (20)